Xciting S 400

De Xciting S400 - de nieuwste creatie van de Xciting 400 en een vernieuwende interpretatie van de Sport Touring - is nog sportiever, zonder dat de bestuurder aan rijcomfort moet inboeten.
Laat u verleiden door zijn scherpe lijnen.

Matt Black
Matt Black
Matt Grey
Matt Grey
Matt Blue
Matt Blue

Vanaf:


€ 6.999,-

Technische Info

  • Motor
  • Max. vermogen
  • Max. koppel
  • Transmissie
  • Benzinetank
  • Afmetingen (L x l x h)
  • Wielbasis
  • Hoogte van het zadel
  • Voorvering
  • Achtervering
  • Remmen
  • Banden voor / achter
  • Drooggewicht

Eencilindermotor 399 cc, injectie, viertakt, luchtkoeling

24.8 kw bij 7250 tpm

37.7 Nm bij 5500 tpm

Automatisch en continu variabel

12,5 liter

2190 x 799 x 1389 mm

1570 mm

810 mm

Telescopische vork

Verstelbare hydraulische schokdempers

Av : 2 Schijfrem ABS  Ar : Schijfrem ABS

Av : 120/70-15  Ar : 160/70-14

213 Kg

Aandrijving

De motor van de XCITING S 400i is volledig opnieuw ontworpen om te zorgen voor reactievermogen en flexibiliteit bij elk verzoek van de bestuurder. Je hebt de perfecte tool om uit de meanders van het stadsverkeer te komen, maar ook om te genieten van het buitenleven met krachtige acceleraties.

Design

Het dynamische gedrag van de XCITING S 400i wordt ondersteund door een nieuw en succesvoller ontwerp waarbij de perfect geïntegreerde led-verlichting et achter en Front.

Technologisch

Zoals alle KYMCO-voertuigen van topklasse, is de XCITING S 400i uitgerust met Noodoe en zijn nieuwe geïntegreerde navigatie, waardoor de piloot de kans krijgt om van GPS te genieten zonder zijn smartphone uit zijn zak te hoeven halen. Deze speciaal ontworpen navigatie voor de scooter geeft de essentiële informatie op een eenvoudige en intuïtieve manier weer.

Frame

De koppeling frame / motor is opnieuw ontworpen om de beste integratie van de laatste te garanderen. Deze aanpassing in verband met de dubbele vorkspaakvork met motorfiets heeft de manoeuvreerbaarheid en stabiliteit bij hoge snelheden van de XCITING S 400i aanzienlijk verbeterd. Sportremmen is natuurlijk ook aanwezig met dual wave Schijfrem uitgerust met radiale remklauwen aan de voorzijde en een enkele wave Schijfrem aan de achterzijde.

Ergonomisch

Een handmatig instelbare voorruit in 5 hoogtestanden zonder gereedschap stelt de piloot in staat de beste bescherming te vinden op basis van zijn gebruik van het moment. De vorm van het stuur is ook geëvolueerd om een uitstekende leesbaarheid in gebruik mogelijk te maken.