X.Town 300

De X.Town 300 is een maxiscooter met middelgrote cilinderinhoud die werd ontworpen voor gebruik net buiten in en om de stad. Als onderdeel van het maxi GT-gamma is de X.Town 300 de ideale keuze voor wie op zoek is naar een kwaliteitsscooter voor gemengd gebruik (stad/weg/snelweg). De koning van de stad is eindelijk daar.

Pearly Black
Pearly Black
Steel Grey
Steel Grey

Vanaf:


€ 4.499,-

Technische Info

  • Motor
  • Max. vermogen
  • Max. koppel
  • Verbruik
  • Co2-uitstoot
  • Transmissie
  • Benzinetank
  • Afmetingen (L x l x h)
  • Wielbasis
  • Hoogte van het zadel
  • Voorvering
  • Achtervering
  • Remmen
  • Banden voor / achter
  • Drooggewicht

Eencilindermotor 276 cc, EURO5, injectie, viertakt, luchtkoeling

16.3 kw bij 7250 tpm

25 Nm bij 6500 tpm

3.3 l/100km

77 g/km

Automatisch en continu variabel

12,5 liter

2250 x 800 x 1385 mm

1545 mm

785 mm

Telescopische vork

Verstelbare hydraulische schokdempers

Av : Schijfrem  Ar : Schijfrem

Av : 120/80-14  Ar : 150/70-13

200 Kg

Aandrijving

In zijn 300-versie biedt de X.Town prestaties voor in en om de stad. De motor van de X.Town 300 - een eencilindermotor van 22.8pk bij 7240 tpm en een koppel van 25 Nm bij 6500 tpm - is pittig en veerkrachtig. Deze "stedeling" schittert als van nature uit door zijn gezwinde start en baant zich moeiteloos een weg tussen de auto's door. Hoewel de 300-versie voor de stad werd ontworpen, biedt ze ook onmiskenbare kwaliteiten voor een gemengd gebruik, want de scooter kan snelheden halen tot 130 km/u, wat betekent dat u niet alleen in de stad, maar ook op de snelweg comfortabel kunt rijden. Met een verbruik van3.3 l per 100 km tot slot geniet u ook van een behoorlijke autonomie van 270 km in geval van gemengd gebruik.

Comfort

De X.Town biedt een comfort om u tegen te zeggen, dankzij zijn vele troeven. Zijn stroomlijnkap en windscherm vooraan bieden de nodige bescherming op de weg en de snelweg. Bij deze maxi-GT kunt u uw voeten in de typische houding schuin naar voren zetten, maar uiteraard is er ook ruimte om ze parallel met de grond te zetten. In de grote koffer kunt u twee integraalhelmen opbergen en in het handschoenenkastje kunt u uw gsm opladen dankzij de standaard usb-aansluiting. De brede handgrepen en inklapbare voetsteunen tot slot waarborgen ook voor uw passagier een veilige rit.

Design

Het design van de X.Town is een kruising van de zuivere stadsscooter en de GT: het combineert de beste aspecten van beide in een sportief en in het oog vallend ontwerp. Met zijn fraai ontworpen voorzijde, zijn dubbele koplamp en X-vormige lichtsignatuur achteraan is hij in vele opzichten de elegantie zelve. En u kiest zelf of u een GT-houding of eerder een standaardhouding aanneemt, afhankelijk van uw stemming. Dankzij het lage zadel tot slot, kunt u gemakkelijk manoeuvreren en bij haltes moeiteloos een voet op de grond zetten.

Remmen

De X.Town is voorzien van een remsysteem dat aan zijn cilinderinhoud van 300 cc is aangepast: remschijven met 2 zuigers vooraan en 3 zuigers achteraan. Met zijn ABS-rembekrachtiging en een gecombineerd remsysteem beschikt deze 300 cc-scooter over een kwaliteitsvol remsysteem om in de stad en daarbuiten naar behoren te remmen, zodat u alle mogelijke situaties aankunt.